It´s working..

Godmorgon! Har precis käkat frukost och snart ska jag ge Melanie gröt. Efter det ska vi gå en låånge promenad. Min metod funkar nämligen den här gången med. Har gått ner 2 hekto på en dag. Haha ja jag testade vågen ändå men bara för att se om detta funka igen. Så nu ska jag inte väga mi förräns på tisdag. :)

Jag tog föressten en ångesttablett igår. Den funka jätte bra. Lugn som en filbunke. ;P Blev inte alls trött. Fick ingen biverkning. Bara ett lugn. Fick dock svårt med andningen inatt igen så jag tog en till. Har bara 10 mg så det gick bra att ta två. Och då blev det bättre. Så nu vet jag att dom funkar. Ska ta dom när det är som värst.




Kommentarer
Postat av: linda

Hur gör du för att gå ner? Jag vill också!

2010-03-17 @ 12:04:49
URL: http://buehue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0