Tacos..



Ååh va mätt jag är. Jag och älsklingen har nästan precis käkat tacos. Man märker att min magsäck blivit mycket mindre än innan nu för nu palla jag bara en. Innan kunde jag klämma i mig två stycken. ^^

Innan va vi i alla fall och handla med älsklingens föräldrar.
Vi åkte till city gross i hör. Stacks Melanie va trött redan när vi kom dit. Men hon blev underhållen av en kramdjursko som kunde sjunga som vi sen köpte till henne. 249 kr för en ko som kan sjunga. :| Jävla dyrt det.

När vi kom hem och packat upp varorna okuperade älsklingen dator. Så det är därför jag inte kunnat blogga förräns nu. :P Vi ska i alla fall snart gå och lägga oss. Måste ladda inför imorgon. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej baby:) fin blogg

tack för kommentaren. subban e sjuk ahaha

hur e d

2010-03-27 @ 01:16:09
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0