Min viktminskning..


Hur jag ser ut nu:

Vikt: 54 kg
Midja: 75 cm
Runt magen vid navlen: 84 cm
Rumpa: 96 cm.

Mål:

Vikt: 49-50 kg
Midja: 69 cm
Runt magen vid navlen: 76 cm
Rumpa: 90 cm

Alltså börjar jag idag med min viktminskning. Tänkte väga mig varje vecka nu på tisdagar. Fast föhoppningsvis tar det här bara 2 veckor om jag går ner 2 kg i veckan som förra gången. :) Bilder får ni när jag nått mitt mål. Då får ni både en före bild och en efter. Känner mig inte bekväm i att visa min kropp nu när den inte är "färdig". Haha.

Anledningen till att jag mäter runt min mage vid navlen är för att jag har putmage. Mina magmuskler är ju jätte klena så min mage putar lite hela tiden. Och rätt mycket när jag ätit. Så tillsammans med min viktminskning ska jag göra plankan morgon och kväll. :)



Kommentarer
Postat av: Sophie

Vad gör du för att gå ner i vikt? :O

2010-03-16 @ 17:20:31
URL: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0