Kaffe mot hungern..



Sitter och dricker kaffe nu.
Haha. Jag som hatat kaffe innan. Fast i och för sig. Senast jag drack kaffe va när jag va liten. Nu prövade jag först att dricka det svart med en tesked socker. Äckligt som fan. Hällde sen i mjölk. Lite bättre. Tog sen en tesked socker till. MYCKET bättre. Det va till och med gott medans jag drack det. Eftersmaken va dock inte så god.

Anledningen att jag sitter och trycker i mig detta är för att jag hört att det dämpar hungern. Och visst gjorde det det. Är inte hungrig nu längre. Men äter ändå som jag ska. 5 gånger om dagen. Men jag äter väääldigt lite. Som idag åt jag en macka och lite yoghurt till frukost. Sen lite yoghurt till lunch. En naturdiet till middag. Och nu har jag druckit en kopp kaffe, två kakor och en riskaka. Så idag kommer jag ha ätit 937 kalorier. Gött!

Kommentarer
Postat av: Anonym

1300 kcal är ju minst vad man ska äta annars är det svält.

2010-03-22 @ 20:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0