En lång promenad..


Jag fick mina pannkakor till slut. Jag och älsklingen bestämde oss innan idag för att gå till slingan som ligger rätt långt bort här ifrån. Det är en grus stig runt i skogen som man kan gå för dom som inte vet. Va jobbigt som fan för jag hade lite träningsvärk igår och när vi va hemma hade jag skit ont. Vi va ändå ute och gick i en och en halv timme. Nikita blev glad i all fall. :) Köpte grädde på hemvägen och sen blev det pannkakor. Fy fan va gott säger jag bara. Love it! Blev inga kort nu häller eftersom jag fortfarande inte hämtat kameran hos Anton. Får ta och göra det imorgon. :P

Kommentarer
Postat av: Sophie

Härligt med promenader, jag hade faktiskt tänkt ta mig en lång runda imorgon!

2010-05-05 @ 22:16:55
URL: http://lifeassophie.blogg.se/
Postat av: Zandra

Långpromenad i en halvtimme.. Jaa :) Den va ju lång.

2010-05-06 @ 11:57:42
URL: http://zandraaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback