En ny mobil..


Ååh min mamma är den bästa som finns! :D Jag har velat ha en ny mobil jätte länge. Har bara haft fattiga innan och just nu lånar jag min mammas gamla mobil. Så då tänkte vi först att hon skulle stå på ett abonomang, ett sånt från telenor där det kostar 99 kr i månaden och så får man ringa för allt. Så skulle hon ta kortet och använda abonomanget medans jag fick telefonen. Men så sa hon att jag kunde få en kontantkortsmobil istället i tidig födelsedagspresent och julklapp.

Hon sa först en mobil runt 1200 kr. Så tänkte jag ta den älsklingen har fast i rosa. Fast så hittade vi en annan för 1150 som va bättre och rosa den med. Men så kostade den här under bara w595 bara 300 kr mer än den förra och va grymt mycket bättre... Så jag fick den!! :D Hon är så snäll min lilla mamsen. :)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Vad snällt!!!

Skit kul med ny mobil, jag hade en sån innan men grå och den är verkligen jäte bra, lite ömtålig bara :P

2010-05-03 @ 12:26:05
URL: http://lifeassophie.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Fin blogg! :) Har just nu en veckansblogg tävling, lust att vara med? :)

2010-05-03 @ 12:51:31
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback