Hon kan resa sig upp..

Känns som det va rätt länge sen jag uppdaterade ordentligt här i bloggen. Är väl så dax nu. :P Vaknade upp med en svullen hals och tjock tunga i morse. Skit ont i min visdomstand har jag också. :/ Hoppas att det går över tills på fredag för då ska jag och älsklingen ha fest igen. Fast det är skitsamma. Ska festa vare sig jag har tjock tunga eller inte. Gör liksom itne så ont i halsen känns mest som att jag piercat tungan igen. Haha.

Nu när Melanie sov sin förmiddags lur så kom jag in och möttes av att hon satt upp i sängen. Min lilla kicka kan resa sig upp nu. Stolt! :D Hon kan äääntligen stå på alla fyra nu. Hon kan resa sig från att ligga på mage, till alla fyra, till att sitta upp. Men hon kan inte kryp än. Varje gång hon står på alla fyra går hon tillbaka till sittande ställning och hasar på rumpan fram. Haha hon har sånt roligt sett att ta sig fram på. Idag blir hon föressten 11 månader! Och om en månad blir hon ett år! :D Fan va tiden går fort.


Kommentarer
Postat av: Zandra

Ojdå, o jag som trodde Tyra va lite seg. Hon har kröpit ett bra tag nu. Rest sig upp till stående ännu längre & går med hjälp av saker. Så olika de kan va & Melanie är en dag äldre. Min kompis unge är 6 dagar äldre än Tyra o han går själv lite & kan prata lite oxå. Sjukt att de kan va så stor skillnad på ungar. Men de kan ju vända fort med.

2010-05-19 @ 15:25:19
URL: http://zandraaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0