Hoppas på smörgåstårta..


Godmorgon!
Har suttit och kollat på två bella och tyra avsnitt nu. Ska nog bara se lite till sen pallar jag inte med. Det är ett bra program men inte så bra att jag pallar se hur många som helst. PLus att blondinbella är så sjukt störig. Abryter hela tiden. -.-

Idag ska nog jag och älsklingen till hans föräldrar. Hans syster fyllde 17 år igår så vi ska dit och gratta henne idag. :) Där är nog smörgåstårta kvar sen igår också! Gottit!

Ääääälskar föressten min nya mobil. Kan inte sluta pilla påd en. Haha!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Där är ju din nya mobil, den är så fin!

Vad tycker du om den?

2010-05-09 @ 17:36:19
URL: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0