Ny vecka, ny start..


Godmorgon!
Sitter här med morgon fluffet och kollar på tv med Melanie. Håller på att koka ägg och ska sanrt göra en macka till frukost. Har verkligen inte varit alls på blogghumör på hela helgen. Har inte haft någon lust helt enkelt. Vet fortfarande inte om mitt bloggsug kommit tillbaka helt. Vi får se hur det blir med den saken. :)

I alla falls å va det ju valborg i fredags.
Jag och älsklingen festade hos vår kompis Anton då. Mer om den kvällen berättar jag i ett annat inlägg då det kommer massa bilder till också. Har liksom glömt kameran hos Anton. :P

I lördags så va jag sååå seg och trött. Käka massa fet mat och tittade på tv bara. Höll på att somna flera gånger, till sist så gick jag in i sängen och la mig.

Igår så tittade jag äntligen på Avatar som jag haft på datorn jätte länge.
Älsklingen tittade också på den men han hade redan sett halva innan dess. Fast nu så vi med text för det hade duktiga jag fixat. ^^ KÄka massa fet mat... igen och myste. Har gått upp i vikt igen. Haha. Men det är skitsamma. Kör jag min metod för att gå ner i vikt så går jag ner i vikt skit snabbt ändå så. :P

Puss!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Det var skit kul hos Fjant & André, hoppas du lägger upp alla bilder du tog förutom alla fula på mig!!!

2010-05-03 @ 11:26:05
URL: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0