Packa..

(Det fick bli en mobil bild då min kamera är på ladning)


Godmorgon! Ska försöka börja skriva här igen. Lite i alla fall. Känns som ajg tappat all lust till att blogga. Läser bara bloggar nu förtiden. Men ska försöka att uppdatera i alla fall 3 gånger om dagen. :P Idag är det fint väder. Men inte så värst varmt. Älsklingen berätta i morse att det då redan va 18 grader ute. Men nu är det bara 15. Ska det itne bli varmare fram åt dagen? :S

Idag ska jag i alla fall packa, packa och åter packa. Min mamma kommer imorgon och då ska alla låderna vara klar för flytten till den nya lägenheten. Ska ta alla lådorna då och så ska älsklingen och hans pappa ta möblerna på lördag förmiddag. Så är vi klara så att vi ändå kan åka till Sophies födelsedags fest på lördag. :) Hon har ju fyllt 20 år nu. Grattis fislisen! :) Hon har festen tillsammans med sin pappa som fyler 50 så det blir rätt många människor. Och så några av dom bästa kompisarna. :) Ska bli skit kul!

Kommentarer
Postat av: linda

Yes ska först hem till Johan och sen till Kenny :) Ni också eller?

2010-06-11 @ 10:43:12
URL: http://buehue.blogg.se/
Postat av: Sophie

Kenny ska ha så det blir nog där :)

Själv?

2010-06-21 @ 15:28:41
URL: http://lifeassophie.blogg.se/
Postat av: Sophie

Bara en :) Kostade 1000 kronor så jag hade inte råd med mer sen tror jag inte att jag behöver mer för nu har jag två längder i och det känns ganska lagom!

2010-06-24 @ 20:31:29
URL: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback