Tandvärk..



Godmorgon! Åååh jag har så ont i min visdomstand. :( Den pluppa upp för typ ett 1-2 år sen och så har den stått still. Nu har den börjat växa ut mer och jag har sååå ont. Jag har ont på sidan av tungan också, på den sidan vidomstanden sitter. konstigt att tungan påverkas. :S

Idag ska jag i alla fall se om där finns någon tvätttid.
Annars får jag hoppas på en imorgon. Det är varmt och fint väder idag igen så jag ska gå en runda med Nikita och Melanie. :) Ska handla lite på hemköp sen när älsklingen kommit hem hade vi tänkt gå till Elsys och handla en pressent till Melanie. Hon fyller ju år den 19:e juni. Ska egentligen itne handla pressenter förräns den 27:e men vi kan inte hålla oss. SÅ det får bli en liten idag. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0