Våfflor och god mat..



Hej Sötnosar!
Har som sakt min mamma på besök idag. Vi käka våfflor med grädde och cylt innan idag och fy fan va gott det va säger jag bara. :) Hon hjälpte mit att stor städa också. Och det va min dammsugare det va fel på. Det blev jätte rent och inte alls så små grusigt efter som det brukar bli med min.



Nu har jag rpecis käkat middag.
Vi gjorde koteletter med en speciell sås och stekta grovrivna potatis. Skit gott. Denna gången blev det som det skulle bli i alla fall. Inte som förra gången. Haha! Nu ska jag vila mig och mysa med älsklingen för han kom precis hem från ormmässan. :)

Btw, bilderna är av sämre kvalite för att jag fotat dom med min nya söta rosa mobil. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0