Brownie..



Nu är jag hemma från föräldrarmötet på Melanies dagis. Fick massa information och vi disskuterade hur det går för barnen och vad som kan göras bättre och massa sånt. Dom har det så bra också att dom fotar barnen jätte mycket så då kan vi som har barn som inte kan prata så mycket, se vad dom gör om dagarna. :)

Den här bilden gör mig föressten mest rättvis när det gäller min brunhet. :P
På dagarna lyser ju solen igenom fönstret och man ser då sjukt vit ut i min cam. Men nu vet ni. :) Testade föressten att göra min ögonbryn lite tjockar. GIlla det inte alls. Blää. Dom ska va tunna när man är blond. ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

brynen var d enda som va fint

2010-10-07 @ 14:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0