Feeeeest..

Sorry för så dålig uppdatering men jag har mått SKIT rent ut sakt. Vete fan vad som hände men jag måste ha druckit myyyyycket mer än vad ajg tålde i lördags för jag blev helt fuckt up. Fick dra hem vid elva-halv tolv. Mot slutet såg jag knappt människorna jag pratade med. :S När jag kom hem så va Matte här för at tlåna datorn och han sa att när jag kom innanför dörren så sa han "hej" så hade jag stirrat på han och sakt "är det någon där" flera gånger. Sen hade jag försökt kära kassler och hållt på att hugga av mig fingrarna och bara skrattat. :S Sen hade jag börjat gråta för att jag inte fick av mig mitt löshår och sen andades jag konstigt när jag sov. Och frös fast än det va skit varmt. :S

Det här är INTE likt mig. Har aldrig hänt så innan. Brukar ha mer respekt för alkoholen än så. Det va kanske gför att jag började dricka som jag gjorde innan men det verkade jag inte kunna nu när jag hållt upp i två månader. Ja men nu vet jag iaf att jag ska ta det lugnare nästa gång.

Ananrs hade jag det jävligt skoj på festen tills jag blev för full. Kul att festa med alla vänner igen. Synd bara att jag fick dra bara ett litet tag efter att dom flersta kommit. :/

Här är lit ebilder från kvälen. Bilderna är lånade av en vän på facebook. :)


Kommentarer
Postat av: michelle

Fin blogg :)

Var det tessie på den första bilden förresten? :) Och är du ifrån klippan? Kom bara in på din blogg när jag tryckte upp en bild på google och så kollade jag rundor lite och såg dessa bilderna och känner igen några ansikten :)



Ha det bra!

2011-04-06 @ 14:54:10
URL: http://jeanniemichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0