Päron formen?


Puuh. Nu har jag tränat. Det va riiiktigt jobbigt. Körde ett pass (som jag faktiskt itne vet vad det heter) där man tar två övningar för under kroppen och två för neder kroppen. Så kör man först ena övningen för överkroppen 5 reps sen nästa övning för överkroppen 5 reps. Sen kör man så varannan i 15 min. Efter det så vilar man i någon min sen tar man övningarna för under kroppen. Kör man övningar med vikter ska man ta tunga vikter. Fan det riktigt sprutade mjölksyra ur mina muskler. ;D Det ska iaf bra för att bränna fett runt rumpa och lår. Eftersom vi tjejer oftast samlar fett där på grund av vårt hormon östrogen. När man tränar så som jag beskrev ökar man testosteronet i kroppen som är ett mothormon till östrogen. Och gör det därför lättare för kroppen att släppa fettet där. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0