Jag vet vad jag pratar om..


Anonym
:

asså du verkar tro du är en elit nu.... det är eliter som bulkar och inte nybörjare..


Svar: Nej tror inte att jag är någon elit. Jag vet att nybörjare kan bygga muskler och gå ner i vikt, till en VISS DEL. För att bygga muskler så måste man ligga på ett kaloriöverskott och det kvittar om man är nybörjare eller elit. Det går snabbare om du ligger på ett kaloriöverskott. Och eftersom att jag prioriterar mina muskler då dom är så små och klena så vill jag inte bara bygga muskler till en viss del utan fullt ut. Jag har läst på. Jag har snackat med personliga tränare och tjejer som tävlar i body fitness osv. Tro mig, jag hade inte yttrat mig om jag inte vetat vad jag pratar om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0