Jävla internet..

Sorry för att jag inte uppdaterat tidigarer. Mitt internet jävel har inte fungerat. Det la av igår när jag skulle gå och lägga mig och vi har inte fått igång det förräns nu. Älsklingen fixade det. ^^ Hehe. Så nu är jag tillbaka!

 

Idag är jag frisk och då ska jag träna. :D Happy face. Har saknat det som fan. Fast ska inte pusha mig själv så jätte mycket nu. Får börja lite lungt nu när jag haft uppehåll i nästan två veckor. Ska ta biceps och rygg. Och i och med att jag ska bulka och bara styrketräna så ska jag nog träna igenom hela kroppen två gånger i veckan. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

asså du verkar tro du är en elit nu.... det är eliter som bulkar och inte nybörjare..

2010-09-18 @ 18:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0