Söta Melanie..


Naaw min dotter är den sötaste ungen i världen!
Jag satte på Ice age till henne innan hon skulle lägga sig. Så gav jag henne snuttefilten så satt hon där så fint och tittade. Sen va jag lite på datan och när jag vände mig om satt hon helt plötsligt uppe i soffan och tittade på tv:n och slappade. Haha! Hon vet hur hon kommer ner men jag höll extra koll så det inte skulle hända något. Man vet ju aldrig. Men alltså jag smälter varje gång hon gör något mer "barnigt". Typ börjar tänka mer som ett barn och inte som en bebis. Haha om ni fattar? Jag är nog mer en småbarnsmamma än en bebis mamma. Jag tycker det är roligare nu när Melanie är äldre än när hon va bebis. Jag kommer nog tycka 3 års åldern och uppåt är roligast. :P

Kommentarer
Postat av: Zandra

Ja, nu får man ut nåt av sina barn. Man kan liksom brata & umgås med dom. Tycker med de e kul nu, plus att man behöver inte bära runt dom hela tiden, SÅ SKÖNT!

2010-09-13 @ 12:10:00
URL: http://zandraaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0