Tränings schema..

Guuud va trött jag är. Melanie fick för sig att hon skulle vakna tio i sju helt plötsligt. Hon brukar annars vakna åtta-halv nio om helgerna. Men nej inte idag. Va skit irriterad när jag vakn. Usch.

Idag ska jag inte göra något faktiskt. Jo damsuga. Sen bara ligga i soffan och glo på tv. Känner itne för något annat. Ska bli skönt. Tränade föressten inte igår. Det blir helt fel i mitt schema då. Jag vill ju vara ledig på helgen så att iaf jag skulle vilja festa någon gång så kan jag göra det utan att allt sabbas. Så det blir att jag tränar 5 dagar i veckan.

Måndag:
Ben och rumpa.
Tisdag: Triceps, bröst och axlar.
Onsdag: biceps och rygg.
Torsdag: Yoga
Fredag: Ben och rumpa.

Kör benen två gånger. Det är dom som jag behöver tona upp mest. Men det blir säkert bra.... Tror faktiskt att jag smyg startar med yogan idag. Vi får se. Saknar verkligen att träna. :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0