En dag på väla..

Nu är jag hemma från väla. :) Jag och min mamma köpte massa leksaker till Melanie i julklapp. Sen gick vi in på h&m så jag kunde köpa en ljusare ögonbrynspenna som jag varit i behov av cp länge. Det va riktigt mysigt att gå på väla. Det har ju byggt ut nu och blivit "nya väla". Många tycker att det är bökigt och för stort men jag tyckte om att där va massa fler affärer. :) Där nere fanns en affär "Chili" tror jag den hette och där va SKIT SNYGGA soffor där ner. En stor fet hörnsoffa med sån öppning i hörnan för 9000 kr. Synd att man inte har de pengarna. :P

Den här städ saken är från mig och mattias till henne. :)

Min mamma köpte denna till henne. Hon älskar att laga mat så hon kommer att bli jätte glad. :)


Kommentarer
Postat av: Mia

Awe så mysigt och gå på väla med sin mammi. (= Jätte snygg tröja förresten som du har på dig snäckan <3



Pusspuss

Mia

2011-12-07 @ 12:18:26
URL: http://www.nattstad.se/SexyByMia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0