Hot and not..



Ricinolja. Jag har bara använt det tre gånger (inkluderat med idag) men det känns verkligen som det växt lite. Får utvärdera mer sen men är det som det sägs, att håret växer 5 cm i månad, då är det en uuunderbar liten sak! :D

Nya väla. Bökit, stökit jobbigt. Nej det är fantastiskt. Ju fler affärer desstu bättre! Så mycket att se, så mycket att välja på och samtidigt mysigt. Love it!

H&m:s ögonbrynspennor.
De kostar bara 30 kr och är riktigt bra. Dark brown är bra för mörkhåriga och lightbrown för ljushåriga. Det blir inte kletigt som andra ögonbrynspennor, inte så där jätte mörkt bara man petar pennan mot huden. Nej man måste rita som om man ritar på ett papper. Så det är väldigt lätt att få det perfekt!


Mitt sockersug. I hate it. Palla känna att man MÅSTE ha godis varenda jävla dag. Min insida kan fan inte må bra. Nej, nu är det dax att sluta med skitet och göra min kropp en tjänst!

Prata i telefon/sms när man kör.
Det gör mig super nervös. Det är 7 gånger större risk att man krockar när man pratar i telefon/smsar när man kör bil än annars. Lagen emot det borde komma till Sverige. Den finns redan i många andra länder.

Dessa fula dunkappor. FY FAN så fula. Jag skiter fullständigt om det är mode. Det är ruskigt fult. En dun kappa (oftast plastig) med ett skärp runt om. Ush!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0