Hot & not..




Skolan slutar imorgon. Tro mig, jag gillar skolan, men det ska faktiskt bli skönt att inte oroa sig för läxor och prov och massa sånt. Så det ska bli väldigt skönt med julledigt. :)

Magtröjor. Jag är kanske lite efter men jag ÄLSKAR magtröjor. Det är så fint. Speciellt stora kortarmade som man klippt av på mitten.






Folk som ska trycka ner andra.
Varför? Vad tjänar ni på det? Mår ni såå jävla mycket bättre för att ni får en annan person att må dåligt? Det är patetiskt och töntigt.

Det är okej att vara mullig men inte att vara för smal. Detta är en sån JÄVLA dubbelmoral. Att vara mullig, betyder att du är tjockare än du ska vara. Tjockare en "normal". Att du är för smal, ja det hör ni ju, det är för att du är smalare än du borde vara. Än "normal". VARFÖR är det då rätt att vara mullig men inte för smal? Varför är det "you go girl" när det är någon mullig i bikini men inte en för smal? Det borde ju vara okej att vara båda delarna eftersom att ingen av dom är en "normal" kropp. Båda är ju utanför "normen" och då borde båda delarna behandlas precis likadant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0