Jävla skit dator..

ååååh! VA FAN! Jag hatar den här jävla datorn! Min dator blev stulen så jag fick låna min mammas, Snällt men det här är skrot! Btw så plugga jag rätt länge innan och har nyss gjort naglar så det är därför jag inte skrivit. Men iaf, nu kan jag inte ens lägga in någon bild utan att det tar 100 år innan den rutan kommer där det står att bilderna laddas. Och efter det kommer inte ett skit. Den fastnar där. Och sen fryser den fast var femte sekund. Och ibland stänger den ner internetsidorna av sig själv. Eller klickar bakåt. Och skärmsläckaren kommer in lite då och då när man sitter vid datorn. Alltså den här datorn får en att vilja ta självmord!!

Kommentarer
Postat av: mamma

det heter begå men skärmsläckaren kan du ställa in

2011-12-08 @ 20:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0