Klädvisning..


Godmorgon underbaringar! Sovit gott? Det har jag. :) Har mycket att göra idag! Tänkte iaf visa vad jag köpte på väla. J

Jag va som sagt på väl i.... Ja vilken dag va det nu? Haha. Jag va som sagt SKIT nöjd med mina inköp. Kanske ska ge en förklaring till bilderna nedan. Jag köpte ett par gråa vanliga leggings för 50 kr, det guldiga linnet för 64 kr, kjolen för 50 kr, mobil skalet för 100 kr och tjock tröjan för 100 kr. Den är sååå mysig och lite slapp och lång. Den går precis under rumpan. Så där casual sexig. ;) och priserna, sjukt billigt va?

Jackan är jag också väldigt nöjd med. Den va inte på rea men den kostade bara 299 kr. Jag älskar verkligen den och den är väldigt varm också. Fryser inte ett dugg i den. :) Jag köpte ju en nyårsklänning också men den får ni se ikväll när den är på. ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

nu har du köpt en sådan liten jacka igen som inte går ner om rumpan då kan den inte vara varmare än den gröna

2011-12-31 @ 16:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0