Mellandagsrean..

Nu är jag hemma från väla. Och guuuud vad jag är glad att jag åkte dit idag! :D Det va skit billigt över allt och jag hittade såna kap alltså. Jag fick en klänning, SKIT söt btw ska ha den på nyår, en kjol och en tjocktröja för 300 kr. Det ni! Sen köpte jag iof en vinter jacka men den kostade bara 299. Varm, go OCH snygg! ;) Jag är väldigt nöjd med det jag köpt.



Efter att vi va klara åkte vi in om max. Jag ville ha en sallad på väla men neeej då det skulle tvunget va Max. :| Och jag är ju inte den som är den så jag köpte ju såklart en maxburgare jag också. Dom verkar vilja göra mig fet. Haha.



Jag lägger upp vad jag köpt om ett tag för nu ska jag göra dreads i Mattes brors hår. :)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0