Jul firande..




Godmorgon! Idag SKA jag sätta upp julgranen.
Va fan jag har ju liksom sagt det några dagar nu men fortfarande inte gjort det. En jul utan julgran, det är ill! Det är ju julgranen som gör nästan hela julstämningen. Plus att jag ska städa. Måste ju vara julfint. :) Melanie kommer ju på lille julafton för att familjehemmet hade det "körigt" på julafton. -.- Hoppas fan att vi får rätt så att hon får komma hem! Iaf så ska vi fira då så det måste ju vara extra snyggt och prydligt. Min mamma kommer imorgon och sover här till fredag. Blir minst stressigt då. Eftersom Melanie bara ska vara här från tio till fem så vi får fira tidigare än vi brukar.

Vi brukar fira som så att vi äter svensk mat vid ett på dagen (eftersom vi äter danskt på kvällen och jag vill ha båda. Haha), sen äter vi lite kakor och dricker kaffe till Kalle anka, sen vid fem sex tiden äter vi dansk julmat, efter det blir det risalamalta och efter det kommer tomten till Melanie. detta året ska vi nog inte ha tomte för vi vet inte om Melanie blir rädd och vi vill inte att hon ska bli räd första gången hon är här länge. Efter tomten blir det julklappar och efter det godis. Som ni ser blir det jävla massa mat så jag kommer nog spricka. Haha!

Hur firar ni jul?

Kommentarer
Postat av: felicia

god mat :) ine något speciellt sådär.

2011-12-21 @ 18:58:35
URL: http://filluxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0