Bransta city släckers.

Har varit i parken och tittat på "Bransta city släckers". Wohoo! Haha. Nej men jag, matte, eddie och cecilia gick dit där för att titta. Mest för att ha något att göra och va social liksom. :) Det va rätt roligt för dom gjorde sååå nördiga "danser" att man skämdes och skrattade lite. Men väldigt kul att dom kan bjuda på sig själva. :)
 
Jag hade iaf trevligt och krängde också kakor med kaffe. Gottit! ^^ Det va rätt mysigt faktiskt och kul att det va på en tråkig torsdag. Nu ska jag klägga upp en tillfällig bloggdesign (den jag har nu fuckar sig bara och jagpallar inte klabba med den nu) och sen mysa med Anton framför Supernatural. Kommit till tredje sässongen och det är sååå spännande. :D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0