En stund i Klippan.

Nu är jag hemma och mätt i magen av min sallad. Sminkade mig alldeles för lång tid i morse så därför jag inte hann blogga. Haha. Skulle på möte med coc klockan ett så fick ta bussen tio över tolv dit. Gick in om Oasis för att sola. Så jävla gött nu när jag byggt upp min bränna och bara behöver gå in och sola en gång och komma ut brun igen. :D
 
Efter mötet gick jag och fixade mina naglar. Va så länge sen och har verkligen saknat att ha fina naglar. Dom va faktiskt väldigt duktiga. Har bara gått till kassa nagelteknologer innan så blev possitivt överaskad. 300 kr bara för ett nyt set naglar. :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Är det lösnaglar du har på bilden? Vilka använder du isåfall?:)

Svar: Jag har gjort dom på salong. Gel naglar. :)
littledolly.blogg.se

2012-08-30 @ 19:36:52
URL: http://felicitaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0