Första skol dagen.

Dagen idag i skolan va rätt dryg. Maaassa info bara och man fick  sitta och lyssna den mesta delen av tiden. :P Hade gärna velat sätta igång direkt med lektionerna. Haha låter väl som en stude nu men älskar att lära mig saker och tycker faktiskt att det ska bli riktigt skoj att komma igång med skol arbetet. :) Skönt som fan denna gången är att mina vänner Linda och Sophie går med mig i klassen så dom kör till skolan så ingen mer buss för min del. ;) Höhö! På middagsrasten passade jag på att sola. Så fiiiint att vara brun!
 
När jag kom hem hann jag va hemma i typ en kvart innan jag, matte och tobbe stack till väla. Skulle handla en laddare till min kamera. Inte så kul att ha en skit bra kamera utan att kunna använda den. Så nu blir det fin fina bilder till bloggen igen. :D
 
 
 

Haha tobbe skulle ta en bild på mig på väla men jag tycker fortfarande att det är riktigt pinsamt med sånt så jag fick nöja mig med en suddig bild (kan killar inte ta bilder? Haha).
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Fin outfit :D

Svar: Tack. :D
littledolly.blogg.se

2012-08-20 @ 19:52:29
URL: http://adaras.se
Postat av: Anonym

Snygg tjej. Får man runke ball!

Svar: Haha tack antar jag?
littledolly.blogg.se

2012-08-22 @ 17:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback