Gått ner 1 kg.

Idag blir det mörk bule med keso och lite peppar på. Skit gott. :) Sen om en timme ska jag springa intervaller i parken. Tänkte göra det på gymmet först men det är mysigare att springa ute i naturen. Vägde mmig förresten precis och jag väger 52 kg nu. :D Jag kan omöjligt ha gott ner 2 kg på 5 dagar (54 till 52) så tror jag vägde 53 kg på tropikariet med tanke på att jag ätit massa den dagen innan jag vägde mig. Men då har jag ändå gott ner 1 kg på 5 dagar bara. :D Woho!
 
Idag ska jag och Anton äta på rackis i klippan. Så mysigt! <3 och skit god mat har dom också. Nom nom! Efter det blir det fest. Eller ja, jag tror det. Vet ingen fest än men det kommer nog en sen. ^^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0