Helsingborgs djurpark.

Nu är vi hemkomna efter en dag på djurparken. :) Det va hyfsat skoj. Tropikariet är bättre för där är mer spännande djur som man kan gå bland. Haha inte för att det egentligen ska betyda något då det är för Melanies skulle. ;P Man fick iaf gå in bland getterna och det ville Melanie gärna. När ja gkom in stod en getbock och stirrade på mig, gick fram till mig och höjde huvudet. Jag gick sakta bort (jaaa jag vet löjligt men jag är lite rädd för dom hornen. ^^) men då gick den efter. Sen när den stannade följde den mig med blicken. Haha läskig jävla get. Sen va det dom vanliga djuren som apor, marsvin, grodor och sånt skit.
 
Lyckaders få min mamma att köra till mc donalds innan djurparken istället för sibylla. :D Så där åt man typ tills man nästan spydde. Besätllde mina älskade cheese tops. Mumma! ^^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0