Intervallträning.

Fy faaaan va jobbigt det va. Konditionen då alltså. Körde ett intervallpass där jag sprang som fan i 20 sec och gick i 40 sec, så höll jag på så i 10 min. Jag skulle egentligen köra 20 min men jag höll på att svimma nästan. Haha! Så det får bli 3 stycken 10 min pass denna veckan, 15 min pass nästa veckan och 20 min pass efter det.
 
Ett tips till er som vill gå ner i vikt. Mal inte bara på med springandet/joggandet. Kör intervall träning istället. Du bränner mycket mer fett då och du bränner till och med ett tag efter passet. ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Becka

Hej, du har en väldigt bra blogg! Men jag har en fråga om du bara skulle kunna gå in på min och säga vad du tycker om den, du behöver inte säga mycket, men om jag skulle behöva ändra på någonting, skulle vara så awesome! :D

Svar: Du skulle kunna fixa en ny design. Du kan ladda ner gratis designer på bloggdesign.nu :) Sen skulle du kunna skriva lite mer i dina inlägg samt lite mer om ditt liv (alltså vad du gjort) och lite tydligare bilder. Annars tycker jag att den är bra. :)
littledolly.blogg.se

2012-08-28 @ 18:29:13
URL: http://Bekxs.blogg.se
Postat av: therese

duktig du är!

Svar: Tackar. :)
littledolly.blogg.se

2012-08-30 @ 15:58:24
URL: http://www.theresethunell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback