Nu ska bollarna väck!

Godmorgon! Har varit en tidig morgon för mig idag. Va tvungen att vakna klockan sju(!) för att ta bussen klockan åtta in till klippan för att kastrera min kise Tom. Så nu ska bollarna väck. :D Förhoppningsvis slutar han pissa innanför dörren då också. Min underbara pojkvän va jätte snäll och följde med mig. Sååå tråkigt att åka buss själv, och trött va jag också. Jag sov bara 4 och ½ tim i natt. Helt sjukt.
 
I Antons säng ska jag ligga ett braaaa tag nu. Men även fast jag tar det chill idag så ska jag avverka en timme åt gymmet. Har börjat äta nyttigt idag så nu ska det sättas igång. :D
 
Bjuder på bilder när jag satt och mös i solen med en cigg och Antons kise bebisar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0