Och så börjar vi igen.

Heeeej kära läsare! Har inte varit inne här på riktigt länge. Tänkte att NU slutar jag helt. Men vem saknar då sin blogg efter ett tag? Jag kan aldrig bestämma mig. Haha. Men okej vi gör ett nytt försök. Har fått önskemål från rätt många läsare också att jag ska börja igen, vilket är super kul. :)
 
Well, well. Idag har jag och min fina pojkvän varit på resturang (kanske borde nämna då att det tog slut mellan mig och min man för ett bra tag sen och att jag nu har en annan pojkvän) med vår vän Tobbe. Köpte en kyckling sallad för att jag börjat träna igen. Har inte brytt mig så mycket faktiskt men det va rätt skönt ändå nu när man börjat.
 
Btw, man ser verkligen vilka som är på gymmet för att verkligen TRÄNA och svettas och de som bara är där for show. Träffade min vän på gymmet och vi satte igång samtidigt. Svetten rann av oss och så kommer där in två blondiner, går på bandet i en minut, gör en mag övning och en ben övning och sen går. Alltså va? :S Varför äns gå till gymmet då?
 
 
Så här vacker va jag på gymmet idag. För mig är ett gym alltid ett gym och inte någon modevisning.
Och för att slippa idiot kommentarer så sminkade jag mig i morse.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0