Party party!

Usch vad man är seg idag. Drack som sagt igår. Vi började hos Anton och satt ute i hans trädgård och drack. Det va rätt mysigt och hyfsat skoj. Sen drog vi ner mot marknaden. Där är ju ingen sån dans längre och band som där va de andra åren utan det va bara lite utanför jannis (en pizzeria) så vi gick förbi och till Kenny som hade fest. Hade inte så skoj där. Tror inte att det beror på att det va tråkigt där utan att jag inte tycer att det är så kul att festa längre.
 
Det har känts så nu ca 5 gånger tillbaka. När börjar dricka så är det hyfsat skoj men sen när jag blir full så tänkter jag "njää det här är inte så roligt". Ändå när det börjar närma sig helgen så vill jag festa, för att sen känna "njäää" sen igen när jag är full. Jag är rätt konstig. -.- Tror det beror på att man är så van vid att festa på helgerna.
 
Nu snart ska iaf jag och Anton gå ner till marknaden en runda. Det är bara min jävla mensvärk som ska ge med sig först. -.-
 
Ni får nöja er med dåliga iphone fylle bilder från festen. :P
 
 
 
 
Blev ett litet konstigt smile när man får vänta i ett år på att sin pojkvän ska ta fotot. Haha.
 
Och så här ser man ut när han försökt ta ett bra foto några gånger utan att ha lyckats. ^^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0