Peter Valbeck.

Nu är man hemkommen från marknaden. Vi skulle mest dit för att vi inte hade något att göra men så kom vi på att vi ville ha solglasögon så det fick bli ett par såna. :) Anton testade en av Johans ringar också innan vi skulle gå och det va såååå snyggt på honom så jag fick han till att köpa två stycken på marknaden. Så sexigt. ;) Jag köpte ringar jag med, 4 st. Tycker att när man ska ha ringar sås ka man ha många och inte bara en. :P
 
Något coolt va att en kille kom och frågade mig "finns här ingen bankomat i den här stan?", så tittar jag på honom och tänker, är inte det Peter Valbeck? Komikern? Så sa jag att där va runt hörnet, vände mig mot Anton och Anton bara "jaa det va han". Haha fan att ja ginte bad om ett foto. Störigt. ^^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0