Snart marknad.

Vaknade tjugo över nio idag. Wohoo en dag tidigt. Haha. Har inte blivit många dagar jag vaknat tidigt på detta sommarlovet. ;) Anton väckte mig då, då han kommit hem från sin jagnings runda. Nu har jag ätit en nyttig och väldigt mättande frukost så ska snart ut och ta mig en cigg och spela lite songpop. Haha. Anton ska jaga (igeeen), duvor denna gången så jag är själv här.
 
Idag och imorgon är det gammel marknad här i Ljungbyhed. Vi skulle egentligen gå till marknaden klockan tio idag men så fick vi reda på att det va tolv den öppnade. Typiskt. Så Anton jagar som sagt först. Men sen så, då blir det langos och munkar. :D Unnar mig det idag. Eller iaf en munk. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0