Stäääädning!

Nuuu har jag diskat och städat. Tog en evighet när man får gå som en gammal tant på grund av träningsvärken. Skulle egentligen tränat armar och axlar idag men får ta det imorgon och bara ta magen idag. Gör inte så mycket. :) Min rädsla dock är att jag inte kommer kunna röra mig på lördag. Haha.
 
Skulle till Anton för att hämta mackor då jag glömt att köpa nya (jag vet lite parasit varning på det. Haha) men det blev att jag stannade här. Det är sjukt så ny kär man kan vara. Tre timmar borta från varandra och det kändes som en hel evighet. Kanske låter som att vi sitter ihop men min dotter kommer ju imorgon så då ses vi inte förrän på söndag. :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0