Yääy G!

Sitter hos min söta Anton. Köpte en ros till han när jag va i Klippan. Älskar att göra honom glad. Även fast han inte gillar att ta emot saker så blir han glad. ;) Idag hade jag som sagt ptrov i Etik. Fick G. :) Hade ju velat ha VG men G duger bra ändå då jag inte förväntade mig ett VG. Så nu har jag mina 10 poäng som saknades för att få CSN. Så aaallt är fixat nu. Tog en 20 minutare efter skolan så nu är jag brun. Så härligt. Man känner sig mycket sexigare när man är brun. ;)
 
Gick även in på apoteket och skulle köpa ett svagare nikotinplåster men så en inhalator istället. Tänkte att den hjälper nog mig bättre för då behöver jag bara ta när jag känner att jag behöver istället för att få nikotin under hela dagen som kanske gör att jag mår illa igen. Så får se om den funkar. Gör den säkert. :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0