Intervaller.

 
Puuh! Körde intervaller idag, DET va jobbigt. Men tro det eller ej, jag har verkligen börjat gilla dom. :) Hatade kondition förr. Men nu så, Jag körde så att jag sprang 20 sek och hoppade av och vilade i 40 sek. sen gjorde jag så i 20 min. Började på 11 km/t och ökade succesivt. Slutade med att jag sprang 14 km/t. :) Det är ett bra sätt att gå ner i vikt på när man bygger muskler. Högintensiva och lågintensiva intervaller är muskel besparande. Så strunta i att jogga eller springa i 30,40,50 min osv i sträck. Helt onödigt. När man kör intervaller bränner man dessutom massa kalorier efter passet också. :)

Kommentarer
Postat av: Mattias Nordenstedt

Jag med flera fitness-snubbar går på solarium. Det stimulerar hormonerna(d.vitamin=hormonbränsle) . Jag äter tribulis terrestris (bränner fett som fan och ger mer muskelvolym) och 7keto dhea. Personligen så kan jag knappt vara utan denna kombo. Med det följer ribba 23 timmar om dygnet.

2012-12-20 @ 05:25:46
Postat av: Mattias Nordenstedt

Neeej, vad har jag skrivit!? Ribba 23 timmar. 8 stämmer bättre.

2012-12-20 @ 06:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback