Nyvaken?

Nu är jag uppe och har käkat frukost. Börjar halv elva idag med och har då samhälle. Efter lunch har jag etik och livsfrågor så det här är en rolig dag. :D Älskar lottes lektioner!

Efter skolan ska jag och Matte på möte på soc. Vår handledare har kommit tillbaka från semestern. Men de har fortfarande bestridit överklagan. Väldigt irretrande för nu har det gått mer än ett halv år sen jag och matte började må bra och då kan man se fulla effekten av medicinen, vilket de hängde upp sig på. Nu finns det ju ingen anledning för henne att åka hem. Konstiga är dem!


Slänger in en nyvaken bild på mig. Haha rätt söt är man ändå. ;)


Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

fan vilken cool tatuering du har runt halsen (y

2012-02-02 @ 12:09:02
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: Emily

Hoppas dagen gick bra!

2012-02-02 @ 14:44:40
URL: http://ilame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback