Fet snögubbe och lilla Melanie..

Nu har min sessa åkt hem. Det va lite lättare den här gången för när hon började bli ledsen sa vi att hon skulle få gå ut och titta på snugubben vi byggt. :)

Hon kom som sagt vid tio tiden och ett tag efter kom mattes föräldrar o company. Fick ta en kopp kaffe för jag va AS trött. Inte bra att ta min medicin så sent. Stack iväg och köpte enb blomma till min mamma som hon fick när hon kom halv ett. Melanie tjatade om pizza hela tiden eftersom jag sagt att vi skulle ha det. Men pizzerian här va inte öppen så vi fick köpa pizzan i klippan istället. Lika bra för dom är godare. ;)

Efter det lekte vi med Melanie och åt sen "budapest". En sorts rulltårta med nötter och grädde och skit. Skit gott! :P Sen gick vi ut i snön och gjorde snögubbar. Matte kastade ner en morot från balkongen som gubben fick som näsa (han frös den lilla mesen så han gick in efter ett tag. Haha). Blev ingen vscker snögubbe iaf med den feta röven han fick. Haha. Fat ass! När vi kom in ville Melanie ha mer tårta och så mysa framför en film. Älskar den tiden på dygnet när hon vill ligga och kramas. :)

Budapest tårtan. Skiiiit god!


Haha fat ass!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0