Home sweet home..

Puuh! NU är jag äntligen hemma! Va ju i stan med Mia och va på pistachia. Hon köpte nötter men jag köpte ingenting. Choklad bakelserna va såååå frestande men jag va duktig och lät bli. :D Efter det åt vi kycklingsallad på Milano i Klippan. Så underbart gott. Prata massa om träning och annat. Har så roligt när jag är med henne. :) Efter det blev det ica för att köpa något gott. Tänkte först köpa ett choklad som jag skulle gotta mig med hemma, men i sista sekund ångra jag mig igen. Jag är SÅ duktig. :D

När hon kört hem mig kom vi på att porten va låst och matte va hos en vän. Typ FUCK! Har ju beställt ny portnyckel men den har ju inte kommit än. -.- Anyway, jag fick ringa Monkan, en granne till mig så kom hon och öppna. :) Sen kom jag på att jag inte damsugat idag så fick göra det när jag kom hem kvart över tio. Haha. Men nu är det klart iaf. Så nu ska jag mysa lite framför tv:n och datorn innan jag lägger mig. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0