Ikea..

Nu är jag hemkommen efter att ha varit på Ikea med Mia. :) Köpte lite nödvändiga saker som duschdrapperi, drapperistån, förvaringslådor som man hänger upp som jag ska ha i sovrummet så att jag har underkläder och kläder påä samma ställe, en stor spegel och så krukor. Lite andra saker också men orkar inte rabbla upp alla. Fotar de sen istället. :P

Efter det va vi på Max för Mia va jätte hungrig. Set va dax för mig att äta då också så jag tog en kyckling sallad med cesardressing,krutonger och ost. Meeeen, jag skippade krutongerna,dressingen och osten. Massa onödiga snabba kalorier och fett. ;) Så jag va duktig! Haha.

Nu ska jag hänga upp sakerna och sen göra middag som jag också ska ha till lunch i skolan imorgon. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0