Kise misen..

Nu har jag fixat designen och är redo att skriva vettiga inlägg. Det lät lite töntigt hu? Haha. Alla kommer ju inte bli vettiga men ska börja uppdatera som innan plus skaffa photoshop igenl Roligare då ju. ;)

Sitter här och miser med Tomi i tisen.
Skulle egentligen tränat armar och axlar nu men p90x skivorna är hos Mattes föräldrar. Och nu tänker ni kanske att det kan kvitta men det gör det inte. Jag har verkligen ingen motivation att sätta igång med att träna. Men jag sätter på skivan ändå och när han börjar snacka och göra övningarna så blir det som att han pushar mig. För någon som inte har någon motivation och lätte tänker för mycket under träningen och tänker (äh jag skippar denna övningen) så är detta en bra metod. Så jag väntar tills imorgon och yränar imorgon och lördag istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0