Nyår 2012..

Woho! Har bytat router nu så nu funkar mitt internet igen. :) Så nu är det väl dax att berätta om min nyår.

 

Allt började först med att allt sket sig. Mina naglar blev fuckade. det va riktigt svårt att göra på vänster handen och det tog jätte lång tid. När jag kom till högra handen va jag trött så jag tog redan vita tippar och satte på och det såg ut som skit för att mina egna naglar va för korta så de satt jätte långt ner. Sen kom jag på att inget va öppet (det va ju nyår) så jag hade ingen läsk eller strumpbyxor. Blev skit lack men såg sen att jag hade nästan en hel läsk i kylen och fick låna strumpbyxor av mattes låtsassyster så det slutade bra ändå. :)


Vi drack här hemma bara några nära vänner. Vi spelade spelet förfesten. Rätt roligt men svåra frågor. Sen vid kvart i tolv gick vi ut och smälde lite raketer och skålade. Smakade cigarr av Anton. Haha. När vi kom in va jag rätt laddad. Men det gick över sen. I det stora hela hade jag jätte roligt. Tack vare fina vänner och pojkvän. :)

Nyårs klänningen. :)


Haha Linda ville inte vara med på bild. ^^

 

Erik fick för sig att ställa sig på stolen rätt packade så jag höll den nervös för att han skulle ramla. :P

 

Packad, men lyckas ändå ser söt ut. ;) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0