Still tierd..

Ush, förstår inte vad det är med mig. IDag vaknade jag tjugo över nio och jag är ÄNDÅ skit trött. Igår gick jag och la mig innan tolv så då har jag ändå fått nio timmars sömna. Störigt. -.- Idag ska jag ha matte b och engelska. Men jag skippar matten. Jag ska hoppa av den kursen och välja till någon annan. Jag hade verkligen inte klarat mattenö Och det är inte kul när man sitter mest och glor på lektionen i väntan på hjälp för att man inte fattar ett skit.

Nåja, ska ändå inte gå på högskolan. Känner det nu att jag nöljer mig med undersköterska. Där finns ju massa roliga jobb ändå. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du sover för mkt

2012-01-18 @ 16:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0