Texas long horn..

Godmorgon! Sovit gott? Det har jag iaf. :) Vi stack som sagt och käkade på texas long horn som det heter. Dumt nog så glömde jag mobilen så jag kunde inte fota. Typiskt mig! Vi gick dit med Leila, min halbror, hans syster, min faster och hennes man och älsklingen. Alla beställde samma sak utom min brors syster (Frida). Och det va barbq ribs med bakpotatis. ååååh så goott! Va propp mätt när jag gick där ifrån. Min faster bjöd dessutom på maten. :O Riktigt generöst eftersom vi va många som åt. :)

Nu ska jag käka upp mina mackor och gå in i duschen. Ska springa ner på stan en unda med älsklingen och sen blir det snack med advokaten klockan fyra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0