The party princess..





Festen igår började med att vi satt och drack lite här. Jag och några nära vänner bara. Va lite segt i början men sen kom vi in på både den ena och den andra disskutionen, allt från skitsnack till barnafödsel. Haha. Spelade jag har aldrig och jag fick dricka nästan hela tiden. :( Haha.

Efter det skulle vi dra till en annan person som hade själva festen.
Hann va där någon minut så kom alla andra vänner. Då va det helt plötdligt för mycket folk och inte alls vad ägaren tänkt sig. Så jag sa att vi kunde festa hos mig och om jag skulle säga till folket. Det ville hon. Sa till alla men bara några lyssnade så vi drog med dem hem till mig. Sen skulle en hem och sova och så va vi helt plötsligt bara tre stycken. Ingen annan kom för då va det helt plötsligt fest på den andra festen ändå så alla fick stanna men fler folk fick inte komma. :S Orkade inte flakka runder så stannade hemma. Men sen kom några andra vänner och festade här istället så kvällen blev ju inte helt förstgörd. :)

Blir nog roligre när jag ska på en stor födelsedagsfest hos en vän i mitten av februari. :
) Vill inte dricka mer förrän då för vill inte förstör min träning!

Där blev typ ing bra bilder på mig alls. Haha. Denna går väl ann men ni får nya er med den. ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

du är jätte fin på den bilden Linda Kram mamma

2012-01-29 @ 18:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0