Ny start.

Haha, jag verkar inte kunna blogga nu förtiden. Nej alltså bloggen får handla om det som susar rundor i mitt huvud som mest nu. Teckningar, tatuering, skola och träning. Ska jag liksom blogga utöver alla bollar jag har i luften skulle jag dött av stress. Så jag bloggar om det jag stressar över... Typ. Haha. Sen när jag känner att jag har tid så lägger jag lite mer energi på inläggen i bloggen. Ny design kommer iaf upp snart och det är ju alltid roligt med en nystart. :)
 
Har iaf precis beställt ett paket från fitnessguru. Har hört att deras proteiner ska vara skit goda. Beställde en måltidsersättare och ett kassein protein. Måltidsersättaren ska jag ha dom morgorna jag inte pallar äta frukost och kassein proteinet ska jag ha när jag ska få i mig ett snabbt mellanmål.
 
Det är 6 veckor kvar tills nyår. Mitt mål är då att ha fått fason på min mage och gått ner 5 kg. På 6 veckor hinner jag åstakomma rätt mycket. Ska bli kul att se. :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mattias Nordenstedt

Jag som inte kan hålla käft..Nu börjar det ju nästan likna mina intressen så jag lär titta in här mer. Kanske kan jag bidra till något också, jag har erfarenhet från psykiatri. Utan tvekan så är en sund livsstil en förutsättning för god psykisk hälsa. Har man kontakt med psyk, så ska man veta att de kan likan psykopater p.g.a att de vill inte ha så mycket patienter.. pippa pöka punda (p)kröka ska man undvika. Trot eller ej:-)

2012-11-19 @ 04:34:13
Postat av: Mattias Nordenstedt

Röka kröka pippa punda skulle det stå. Råkade bli 2 av samma, speglar kanske mina intressen..

2012-11-20 @ 00:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback